Essen‪» Getränke‪» Alkoholfreie Getränke‪»

GENKI RAMUNE Sodagetränk mit Heidelbeergeschmack 200 ml

GENKI RAMUNE Sodagetränk mit Heidelbeergeschmack 200 ml


Preis
2,20 + versand- und Zahlungskosten
11,00 € / l
MwSt. im Preis enthalten 14 %


Anzahl
stck



Auf Lager
Verfügbarkeit
Sofort

Verfügbarkeit auf Lager

Der Standort Geschäft: a-740-0000-a-000


Artikelbeschreibung

Koe japanilaisen virvoitusjuoman raikas ja hedelmäinen maku Genki Ramune Mustikanmakuisen virvoitusjuoman muodossa! Tämä ikoninen juoma on täydellinen valinta niille, jotka kaipaavat virkistävää ja makeaa nautintoa.

  • Aito japanilainen makuelämys: Mustikan raikas ja makea maku tuo kesän suoraan lasiisi.
  • Hiilihapotettu: Kupliva ja virkistävä juoma, joka piristää päivääsi.
  • Hauska pullo: Perinteinen Ramune-pullo, jossa on ainutlaatuinen lasikuulakorkki, joka tekee juomisesta hauskaa ja erilaista.

Nauti Genki Ramune Mustikanmakuinen virvoitusjuoma kylmänä, silloin se on parhaimmillaan ja anna makean mustikan maun viedä sinut makumatkalle Japaniin!

Ainesosat
Hiilihapotettu vesi, maissisiirappi, sokeri, happamuudensäätöaine: E330, aromi (mustikka), väriaine: E133.

Korkin avaaminen

  1. Irroita kiristekalvo korkista ja poista rengas korkinavaajasta.
  2. Aseta korkinavaaja suuaukon päälle ja paina varovasti lasipalloa alaspäin. Pidä korkinavaaja kiinni painettuna kunnes roiskeet lakkaavat, nyt voit juoda ja nauttia.

Säilytys
Säilytettävä viileässä, ei saa jäätyä. Vältä suoraa auringonvaloa ja korkeita lämpötiloja.

Varoitukset 

  1. Avaamisen jälkeen juoma voi roiskua pullosta.
  2. Älä juo, jos lasipallo on pudonnut ennen avaamista.

Ravintosisältö (per 100 ml)

Energia 155 kJ  (37 kcal)
Rasva 0 g
josta tyydyttynyttä 0 g
Hiilihydraatit 9,3 g
josta sokereita 9,3 g
Proteiini 0 g
Suola 4,5 mg

Die geschätzte Größe des verpackten Artikels oder die Größe der Verpackung 60 x 200 x 60 mm.


Mindestens haltbar bis
30.5.2025


Gewicht
0,492 kg(Beinhaltet das Gewicht die mögliche Verkaufsverpackung)


Volumen
200 Milliliter


Herkunftsland
Japan


Kommentare
Hinterlassen Sie einen Kommentar

Marke