Nourriture‪» Boissons‪» Boissons non alcoolisées‪»

GENKI RAMUNE Boisson gazeuse saveur melon 200 ml

GENKI RAMUNE Boisson gazeuse saveur melon 200 ml


Prix
2,20 + frais de livraison
11,00 € / l
TVA comprise 14 %


Quantité
unité



Disponible en stock
Disponibilité
Immédiatement

Disponibilité

Emplacement Magasin: a-740-0000-a-000


Description du produit

Koe japanilaisen virvoitusjuoman raikas ja hedelmäinen maku Genki Ramune Meloninmakuisen virvoitusjuoman muodossa! Tämä ikoninen juoma on täydellinen valinta niille, jotka kaipaavat virkistävää ja makeaa nautintoa.

  • Aito japanilainen makuelämys: Mansikan raikas ja makea maku tuo kesän suoraan lasiisi.
  • Hiilihapotettu: Kupliva ja virkistävä juoma, joka piristää päivääsi.
  • Hauska pullo: Perinteinen Ramune-pullo, jossa on ainutlaatuinen lasikuulakorkki, joka tekee juomisesta hauskaa ja erilaista.

Nauti Genki Ramune Meloninmakuinen virvoitusjuoma kylmänä, silloin se on parhaimmillaan ja anna makean melonin maun viedä sinut makumatkalle Japaniin!

Ainesosat
Hiilihapotettu vesi, maissisiirappi, sokeri, happamuudensäätöaine: E330, aromi (meloni), väriaine: E102, E133.

Korkin avaaminen

  1. Irroita kiristekalvo korkista ja poista rengas korkinavaajasta.
  2. Aseta korkinavaaja suuaukon päälle ja paina varovasti lasipalloa alaspäin. Pidä korkinavaaja kiinni painettuna kunnes roiskeet lakkaavat, nyt voit juoda ja nauttia.

Säilytys
Säilytettävä viileässä, ei saa jäätyä. Vältä suoraa auringonvaloa ja korkeita lämpötiloja.

Varoitukset 

  1. Avaamisen jälkeen juoma voi roiskua pullosta.
  2. Älä juo, jos lasipallo on pudonnut ennen avaamista.

Ravintosisältö (per 100 ml)

Energia 155 kJ  (37 kcal)
Rasva 0 g
josta tyydyttynyttä 0 g
Hiilihydraatit 9,3 g
josta sokereita 9,3 g
Proteiini 0 g
Suola 4,5 mg

Les dimensions du produit emballé ou de l'emballage de vente sont environ : 60 x 200 x 60 mm.


À consommer de préférence avant
30.5.2025


Poids
0,492 kg(Comprend le poids de l'emballage de vente éventuel)


Capacité
200 millilitres


Pays de fabrication
Japon


Commentaires
Commenter

Marque